• Wpisów:15
  • Średnio co: 94 dni
  • Ostatni wpis:4 lata temu, 21:04
  • Licznik odwiedzin:2 284 / 1511 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
Co u was ??? Sorki że nie było wpisów przez 2 tygodnie ale byłam nad morzem .
Przed wyjazdem nie mogłam was uprzedzić bo musiałam się pakować itp... . A zwierzaczki zostały z babcią.Obecnie mam gości siostrę cioteczną i brata ciotecznego.^-^
Postanowiłam że założę drugiego bloga o Violetcie ponieważ takie mają najwięcej odwiedzin a mi jakoś to nie idzie =D.

I na koniec focia


Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
Co u was ??? U mnie ok . Sorki że przez tyle dni nie było wpisów ale miałam kare na kompa . Ostatnio jak wypuściłam Suzi z kojca zaczęła biegać jak szalona po całym podwórku , a na koniec wskoczyła do basenu .A jeśli chodzi o kota to on nie był za chętny żeby tam wejść, a z królikiem nie próbowałam . Musze kończyć bo pies otworzył drzwi i wszedł do domu .






 

 
Cześć wam
Co u was , bo u mnie ok chociaż muszę pozbyć się królika (miniaturkę) .
Ato ogłoszenie to właśnie to że chcę go sprzedać za 35 zł.
Szkoda mi go trochę .
Jeżeli ktoś byłby chętny to napiszcie prywatną wiadomość .Wtedy podam adres i wszystkie szczegóły np. co je tylko musicie po niego przyjechać , bo pocztom nie wyśle.




Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (6) ›
 

 
Co u was,bo u mnie ok.Przepraszam was za to że przez dwa dni nie było wpisów ale miałam dużo obowiązków.<3<3<3

Niedawno napompowaliśmy basen ,nie nalaliśmy jeszcze wody do polowy bo to zajmuje dużo czasu ale nie wypuszczamy teraz Suzi na noc tylko w dzień, ponieważ w nocy porobiła by dziury .

Mam dla was pare zdjęć super kolczyków










Nosilibyście takie ???
 

 
Co u was ???
U mnie ok.
Byłam z pieskiem na spacerku .Kiedy siadłam sobie z siostrom cioteczną na trawie podszedł do nas jakiś pies, a Suzi zerwał się ze smyczy i zaczeła szczekać . Po 10 minutowym szczekaniu zmęnczyła się i sama przyszła. Zaczepiłam smycz i poszłyśmy dalej ...




Mam nadzieję że liczba odwiedzin dojdzie do 100.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
Cześć.
Chciałabym zobaczyć co wolicie.
Wpiszcie w komentarzu co wybieracie







Wpiszcie w komentarzu 1 albo 2
i zobaczymy czy piesek czy kotek wam się bardziej podoba.
Licze że będzie dużo komentarzy i dużo odwiedzin na blogu. <3
  • awatar RainbowxD: Oba są słodkie, nie umiem wybierać :D.
  • awatar seoxlc: Od jakiegoś czasu śledzę twojego bloga i muszę przyznać, że rozwija się bardzo ciekawie. Gratulacje!
  • awatar Tinitka <3: 2 Chociaż piesek też słodki :* Dziś będziesz miała chyba 100 :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
Zobaczcie co znalazłam w internecie




PS. Założylibyście takie buty???
 

 
Dziękuje wam za tyle odwiedzin na blogu
i za tyle komentarzy.
Mam dla was pare foteczek

<3 <3 <3





Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Zrobiłam zdjęcie mojego pieska , a oto one

 

 
Mam wyniki zabawy.Co prawda nie było tego dużo, bo tylko dwa. Obydwa były ciekawe ale wygrała "Violetta"

 

 
Mam nadzieje że wam się spodoba
Dokończcie zdanie najciekawsze wygra.Powodzenia

Byłam z psem na spacerze i zobaczyłam ........
  • awatar Miłość ❤ muzyka ♪ pasja ☆: nie wiem ;cc
  • awatar " Violetta ": stokrotkę . Przykucnęłam na chwilę by ją powąchać ale w tym czasie mój pies zobaczył wiewiórkę i zaczął biec jak szalony . PS . nie mam pomysłu . Zapraszam do mnie . U mnie jest teraz ta sama zabawa tylko nie dopisujemy zdania tylko całe długie opowiadanie po trochę bo serio to tak się w nią gra ale ze zdaniem też fajnie :-)
  • awatar ~Te Daré Mi Corazón ~: Byłam z psem na spacerze i zobaczyłam kota. Pies pobiegł z nim a ja przewróciłam się.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
A oto mój klóliczek max.On też na nogach od samego rona.
 

 
Cześć .To znowu ja . godzina 9:40 a mój piesek już na nogach
 

 
Mam na imię Klaudia, mam 12 lat. Ten blog będzie o moich zwierzątkach.
Znajdziecie tu różne zabawy i informacje o zwierzętach. Mam kota Klakierka, królika Maxa, psa Sussie i koszatniczkę. Myślę, że mnie polubicie i będziecie tego bloga odwiedzać


A oto mój Klakierek
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (7) ›